
mgr Anna Dulska
pedagog, oligofrenopedagog
Wykształcenie:
- Akademia Pedagogiczna w Krakowie, kierunek pedagogika w zakresie pedagogiki rewalidacyjnej, specjalizacja oligofrenopedagogika – jednolite studia magisterskie
- Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu w zakresie Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka – studia podyplomowe
- Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie „Porozumiewanie się osób niemówiących – komunikacja alternatywna i wspomagająca”- studia podyplomowe
Ukończone kursy i szkolenia:
- „Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych według metody dr Swietłany Masgutowej” – część I i II
- „Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie”
- „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”
- „Trudne zachowania dziecka z autyzmem, terapia dziecka z autyzmem oraz konstruowanie IPET”
- „Zachowania trudne u osób autystycznych – sposoby radzenia sobie z agresją i autoagresją”
- „Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?”
- „Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się – poziom podstawowy i zaawansowany – Stowarzyszenie „Mówić bez słów”
- „Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej”
- „Warsztat pracy terapeuty AAC”
- MAKATON-PRKM, szkolenie certyfikowane I i II poziom
- „Postępowanie neurokinezjologiczne w świetle metod terapeutycznych Vojty i Bobath”
- I i II stopień metody: Kinezjologii Edukacyjnej dr Paula E. Dennisona
- „Umuzykalnianie dzieci metodą Carola Orffa z elementami muzykoterapii”
- „Muzykoterapia jako sposób porozumiewania się i współodczuwania dzieci niepełnosprawnych oraz jako stymulowanie rozwoju i potencjału twórczego dziecka”