mgr Grażyna Grzanka
pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel dyplomowany
Wykształcenie:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach, kierunek pedagogika w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej – dzienne, jednolite studia magisterskie
- Akademia Ekonomiczna w Katowicach „Informatyka w szkole” – studia podyplomowe
- Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie - kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki
Ukończone kursy i szkolenia:
- Instruktor gimnastyki korekcyjnej
- „TUS – trening umiejętności społecznych” , I stopień
- „ Integracja sensoryczna w praktyce”. Masaż sensomotoryczny
- „Wpieranie rozwoju dziecka za pomocą stymulacji sensorycznej i swobodnego plastycznego procesu twórczego”
- „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu”
- „Wielozmysłowy Świat Dziecka – Snoezelen drogą inspiracji do nowatorskich metod usprawniania, rehabilitacji i terapii”
- „Trudne zachowania dziecka z autyzmem, terapia dziecka z autyzmem oraz konstruowanie IPET”
- „Rytmika i taniec dla dzieci” – jako jedna z metod realizowania nowej podstawy programowej z dnia 24 lutego 2017r
- „Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie”
- "Ćwiczenia i zabawy relaksacyjne wykorzystywane w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
- "Gry matematyczne i ich rola w rozwijaniu logicznego myślenia dzieci"
- "Dziecko z zespołem FAS. Trudności i perspektywy wychowawcze oraz edukacyjne„
- „Skoncentruj się! Trening uważności mózgu dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
- „Dotyk i Masaż Shantala w pracy terapeuty”