mgr Grażyna Grzanka

pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel dyplomowany
Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna  w Kielcach, kierunek  pedagogika w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej – dzienne, jednolite studia magisterskie
  • Akademia Ekonomiczna w Katowicach „Informatyka w szkole” – studia podyplomowe
  •  Małopolskie  Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie  - kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Instruktor gimnastyki korekcyjnej
  • „TUS – trening umiejętności społecznych” , I stopień
  • „ Integracja sensoryczna w praktyce”. Masaż sensomotoryczny
  • „Wpieranie rozwoju dziecka za pomocą stymulacji sensorycznej i swobodnego plastycznego procesu twórczego”
  • „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu”
  • „Wielozmysłowy Świat Dziecka – Snoezelen  drogą inspiracji do nowatorskich metod usprawniania, rehabilitacji i terapii”
  • „Trudne zachowania dziecka z autyzmem, terapia dziecka z autyzmem oraz konstruowanie IPET”
  • „Rytmika i taniec dla dzieci” – jako jedna z metod realizowania nowej podstawy programowej z dnia 24 lutego 2017r
  • „Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie”
  • "Ćwiczenia i zabawy relaksacyjne wykorzystywane w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
  • "Gry matematyczne i ich rola w rozwijaniu logicznego myślenia dzieci"
  • "Dziecko z zespołem FAS. Trudności i perspektywy wychowawcze oraz edukacyjne„
  • „Skoncentruj się! Trening uważności mózgu dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
  • „Dotyk i Masaż Shantala w pracy terapeuty”